شک

1)      وقتی که چخوف جاسوس موساد می شود! (چرا؟ چون اسمش شبیه اسامی یهودی می باشد!!!)

2)      روز قدس، جاده چالوس و مچ بند سبز

3)      تو خونه خودت رو نمی تونی اداره کنی راجع به مملکت دیگران اظهار نظر می کنی؟! 

4)      هفته پیش نتایج اومد و انتخاب رشته انجام شد.

تهران تمام سهمیه روزانه، ویژه فرهنگیان شده بود. قرار بود اگر این دانشگاه طبق فرمایشات وزیر محترم آموزش و پرورش، ویژه فرهنگیان شد، ظرفیت دانشگاه های دیگه افزایش پیدا می کنه. شایعه شد که ظرفیت دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی به جای دولتی افزایش یافته!!!

خلاصه اینکه ما موندیم بلاخره یقه کی رو بگیریم:آقای حاجی بابایی که وعده داده بود و عمل کرد (سهمیه ما غیر فرهنگی ها رو کم کرد!!) یا آقای دانشجو که وعده داد و عمل نکرد!!!

البته آموزش و پرورش حق داشت این وزارت آموزش عالی بود که باید به داد ما می رسید و نرسید.

پ.ن: این جمله ها قرار بود پست دو هفته پیشم باشه نوشتمشون ولی وبلاگم رو آپ نکردم.

الان نتیجه ها اعلام شده. خیلی دیر.  همدان قبول شدم. باورم نمی شه.

دوستام با رتبه های 5000 و 3000 هم این جا قبول شدند و من با رتبه 700...

پارسال که کنکور آزمایشی دادم تازه ترم 2 رو تموم کرده بودم نه درس خونده بودم نه حتی یک سری از درس هایی که کنکوری بودن رو پاس کرده بودم و رتبم شد 5000 (یعنی اندازه همین دوستم که الان با من قبول شده) پارسال بچه ها با رتبه من (700) روزانه قبول شدن!!!!

پس من امسال این همه تلاش کردم برا چی؟ این همه استرس، اعصاب خوردی، دعوا کردن سر درس نخوندن، این همه هزینه کلاس و جزوه و...

همه همه فقط برای اینکه از ی دور برگردون عبور کنم برگردم همون جایی که پارسال بودم. پارسال با همین رتبه 5000 هم همین جا قبول می شدم که الان قبول شدم!