دانشجوی فعال

در فیزیک  کاتود منفی و آنود مثبت است است در حالی که در شیمی آنود منفی و کاتود مثبت است. Virtual گاهی به معنای مجازی تعریف می شود مانند (VPN) _ Virtual Panel Network_ و گاهی به معنای بصری و قابل لمس _که کاملاًبا معنی پیشین در تضاد است. _ از این تضاد ها در علم بسیار دیده شده. اما در علم کامپیوتر.. دیگه نوبرشه! در بعضی مباحث فایل را موجودیتی فیزیکی و در برخی مباحث آن را صرفاً منطقی در نظر می گیریم. نکته قابل توجه بین کامپیوتری ها این است که دانشجو استاد را قبول ندارد و استاد دانشجو را. ولی بابا همه این ها تا یه حدی!!!!

سر کلاس ذخیره و باز یابی یکی از بچه ها(دانشجوی فعال) 45 دقیقه از وقت کلاس را به بحث راجب مسئله ای پرداخت که بسیار ساده قابل حل بود و به جز اون هیچ کس باهاش مشکل نداشت. اما با هر فلسفه و منطق و تئوری و عملی که 36 نفر به انضمام استاد 37 به کار بردیم تا راضیش کنیم باز دانشجوی گرامی راضی نشد که نشد!!

ایشون معتقد بوئنئ که ان کتاب مطالبش با هم در تضاد هستند و... . یک بار دیگه محض اطمینان روی جلد کتاب رو نگاه کردم کتاب مطلق است به 3 نفر از بهترین مهندسان و نویسندگان کتب درسی کامپوتری و ترجمه 2 نفر از اساتید سر شناس دانشگاه های امیر کبیر و صنعتی!

فکر کردم به خودخواهی آدم ها آخه تازه یادم اومد که ترم قبل 2 از کتب های درسی رو به جای استاد ایشون(دانشجوی فعال) انتخاب کردند و این ترم اول ترم برای این درس یک کتاب معرفی کرد که مورد تأیید استاد قرار نگرفت تازه سکه ام افتاد که قضیه از کجا آب می خوره!

45 دقیقه وقت 36 نفر رو گرفتن چون استاد تو رو قبول نداره تو استاد رو قبول نداری!

من هم فقط خودم رو قبول دارم! شما چطور؟