این بار بعد از دو ماه

سلام ،بعد ازعمر اندی  (حدوداً دو ماه) دارم می نویسم. علت های زیادی می تواند داشته باشد من جمله: رقابت با برف همدان، امسال همدان خیلی دیر برف بارید. همیشه تا این موقع سال حداقل 3_4 باری برفی باریده بود همه جا را سفید پوش!!! کرده بود. در واقع من هم به قول خودمان! با برف همدان کل انداخته بودم.

و حالا با اولین برف همدان دارم می نویسم.

امتحان ها شروع شده؛ درسی را که ا ول ترم فکر می کردم به راحتی آب خوردن پاسش می کنم سر جلسه اینقدز شکه شدم که مات فقط مونیتور سیستم را نگاه می کردم.(خوب آخه کشک که نبود برنامه نویسی C++ بود و کلی واسه خودش جذبه داشت) فکر نمی کردم پاس کنم ولی بعد از دیدن جوابها یه امیدی گرفتم. هر چه بود گذشت. (بالایی بود که نازل گشت و رفت).      

نما: داخلی سایت دانشگاه جلسه امتحان

چند دقیقه از شروع امتحان نگذشته:

استاد: عرضم به خدمتتون که سؤال ها که سخت نیست؟

دانشجو به طنز: نه اصلاً !

ولی استاد خوشبینانه جدی گرفت.

نما: داخلی سایت دانشگاه جلسه امتحان

چند دقیقه مانده به پایان امتحان :

استاد: عرضم به خدمتتون که سؤال ها که سخت نیست؟

قصدم ناامید کردنش نبود فقط خواستم همانطور که دوستم هم بعداً متذکر شد  خواستم قبل از تصحیح اوراق آمادگی کامل داشته باشه تا از خنده نترکه!

 گفتم: چرا استاد دیگه سخت شده(انگار از اول نبوده).

استاد:خییییییییییلی ممنونم! دستتون درد نکنه!

نما: داخلی سایت دانشگاه جلسه امتحان

موقع تحویل اوراق:

دانشجو: استاد بساط خنده ی یک سالتون جوره.

و واقعاً هم جوره. از هر برای هر برنامه فقط خط اول و دومش رو که بین تمام برنامه ها مشترکه نوشتیمو بقیه اش رو هم تو ذهنمون حل کردیم. برنامه هامون همه درست کار می کنن اگر چه چیزی رو برگه ننوشتیم.

حداقلش #Include<iostream.h> ها و Int main() هامون کار می کنند.

بقیه اش رو هم بی خیال چون اگر اون دو خط اول رو توی برنامه نذاری برنامت هیچ وقت کار نمی کنه و مهم اجرای برنامست که ما بلدیم Ctrl+f9   

نما:داخلی راهرو دانشگاه.

من و چند تن از دیگر دانشجویان و استاد عزیز:

دانشجو: استاد اگر افتادیم  9 بدین مشروط نشیم.

استاد: بله خوب عرض کنم خدمتتون که من باید ببینم رنج نمره ها چه طوریه. خوب البته.

من: استاد اگر کسی رو خواستین بندازین همه رو با هم بندارین ترم بعد غریب نمونیم.

استاد:چشم حتماً.

و من در فکر امتحان بعدب باهمین استادم. و این که درسی که خیال می کردم مثل آب خوردن با یه نمره عالی پاس مشه را چنان گلی بهش زدم با درسی که ار همون اول مطمئن بودم با مرگ پاس می کنم را چه می کنم!!؟!؟؟؟