عبور

زمان می گذرد 

            و چه دیر هم می گذرد

      من اما

            باز هم گاهی

                      از شتاب آن

            عبور عقربه را از روی زندگیم لمس نمی کنم!!!

 

پیروز باشید

یاد داشت های پراکنده را چند روزی یا بهتر بگوییم چند هفته ای به فراموشی سپردم تا شاید بعد از گردگیری عید و خانه تکانی زمانی را نیز به تحول آن اختصاص دهم (عجب جمله ای!!!!!) خلاصه خانه تکانی یادداشت های پراکنده ام چندان موفق نبود. امید وارم سال آینده برای هر ایرانی پر از شادی شور باشد و امید و پیروزی برای خودم که (گویا قرار است با دردسر و مشق شب شروع شود فقط 2 پروژه برای یک استاد، حساب بقیه اش رو خودتون بکنید) برای من دعا کنید تا به سلامتی این دو تا کار رو به پایان برسانم تا آخر ترم برای یکی دونمره دنبال استاد راه نیفتم و بتوانم همچنان در ایام عید نیز باز هم پست بذارم و ایضا و ایضا. پیشا پیش « ایرانی عیدت مبلرک» متن بالا را برای خیلی وقت پیش آماده کرده بودم ولی به علت مسافرت و اینا و پایین بودن سرعت اینترنت و عدم و اجرای هیچ صفحه ای نتوانستم آن را منتشر کنم. حالا که بیش از یک هفته از سال 87 گذشته یک بار دیگر سال نو را به همه تبریک می گم. شنیدم جرج بوش عید رو به تمام ایرانی ها تبریک گفته و همسرش هم در ساختمان کاخ سفید سفره هفت سین چیده. نظر خاصی راجع به این قضیه ندارم_اصولآً آدم بی نظر و حتی کم نظیری هستم_ بماند ......... .